Kesilapan Kelima :
Bersikap Tidak Professional Ketika Menghantar Emel.
Penggunaan perkataan aku dan menganggap subscriber
anda sebagai kawan adalah antara kesilapan yang di lakukan oleh IM. Mereka
bukan kawan anda tetapi pelanggan anda. Sikap professional banyak di amalkan
oleh IM-IM yang ada kredibiliti. Mereka melayan setiap karenah pelanggan dengan
professioanal. Begitu juga dengan subscriber mereka.
Gunakan pendekatan personalize sudah cukup
untuk mendekatkan diri anda dan subscriber anda. Ramai IM menganggap setiap
subscriber adalah manusia biasa dan mereka menghantar emel dengan mengaggap
seolah-olah subscriber mereka akan mendengar semua yang mereka katakan.
Mereka silap setiap subscriber di dalam senarai
emel mereka bukanlah manusia biasa tetapi adalah pelanggan. Anda perlu melayan
pelanggan anda secara professional seolah-olah anda berada di dunia sebenar.
No comments:
Post a Comment