Kesilapan Kedua :
Tidak Sabar Untuk Promosi Produk Kepada List Yang Baru Masuk.
Baru je daftar, anda sudah lakukan promosi pada
emel tersebut. Perbuatan
ini tida salah tetapi sangat salah. Anda pasti rasa menyampah jika anda masuk
ke dalam kedai dan di paksa membeli sesuatu di dalam kedai tersebut. Sama juga
dengan perasaan pemilik emel ini.
Dalam pemasaran emel, anda perlu ada tempoh
bertenang. Mulakan dengan pengenalan dan beri apa yang subscriber anda mahukan
iaitu maklumat yang anda janjikan atau apa sahaja yang anda janjikan. Selepas
itu, barulah anda lakukan promosi secara berhemah pada senarai emel anda.
Pandangan pertama adalah penting. Jika anda
melakukan promosi pada emel pertama anda kepada pelanggan anda. Emel yang di
hantar anda seterusnya, mungkin tidak akan di buka langsung oleh pemilik emel
tersebut. Lebih teruk,
mereka mungkin akan terus buang emel anda dengan hanya melihat nama anda
sahaja.
No comments:
Post a Comment